Sunnuntaina 13.10. aikainen herätys klo.6.45 ja suunta Tiilitien kautta Ojankoon.
Torstain ratatreenissä keskityimme kontaktiesteiden harjoitteluun / loikkaongelman paikantamiseen. Arvasin oikein, että se liittyi minun liikkumiseeni.
Kisastrategia oli keskittyä lähtöpysymiseen ja jatkuvaan liikkeeseen.
Aamun eka rata menikin varsin hienosti. Tosin A-esteeltä kontaktivirhe ja yksi rima alas hypyllä ennen puomia.
Tässä linkki livestreamiin: https://youtu.be/EQ2btF0Ypus?t=6469
Päivän toinen rata oli näkyvillä jo hyvissä ajoin. Ehdin myös kävellä Lystin kanssa kivan lenkin sillä aikaa kun hyppyrataa suoritettiin. Rataantutustuminen oli aiottu aiemmin, mutta silti Lysti taisi odottaa autossa liian pitkään ja seuraus oli lähtöpysymisen stiplu ja sen jälkeen oikein komea loikka puomilla - kas tässä:
Ennen seuraavia kisoja (26.10.) treenilistalla ainakin seuraavaa:
* pysäri puomilla, kun olen TODELLA kaukana takana
* takaaleikkaus putkeen ja myös yleisemmin
* lähtöpysymiseen häiriötekijöitä, kestoa ja etäisyyttä lisää
* kisapäivään täytyy miettiä, että miten saisi kontaktipysäriä treenattua ennen ratoja / niiden välissä --> jonkinlainen lankku on roudattava mukana, mikäli kisapaikalla ei ole lämppäesteitä käytettävissä.
Torstain ratatreenissä keskityimme kontaktiesteiden harjoitteluun / loikkaongelman paikantamiseen. Arvasin oikein, että se liittyi minun liikkumiseeni.
Kisastrategia oli keskittyä lähtöpysymiseen ja jatkuvaan liikkeeseen.
Aamun eka rata menikin varsin hienosti. Tosin A-esteeltä kontaktivirhe ja yksi rima alas hypyllä ennen puomia.
Tässä linkki livestreamiin: https://youtu.be/EQ2btF0Ypus?t=6469
Päivän toinen rata oli näkyvillä jo hyvissä ajoin. Ehdin myös kävellä Lystin kanssa kivan lenkin sillä aikaa kun hyppyrataa suoritettiin. Rataantutustuminen oli aiottu aiemmin, mutta silti Lysti taisi odottaa autossa liian pitkään ja seuraus oli lähtöpysymisen stiplu ja sen jälkeen oikein komea loikka puomilla - kas tässä:
Ennen seuraavia kisoja (26.10.) treenilistalla ainakin seuraavaa:
* pysäri puomilla, kun olen TODELLA kaukana takana
* takaaleikkaus putkeen ja myös yleisemmin
* lähtöpysymiseen häiriötekijöitä, kestoa ja etäisyyttä lisää
* kisapäivään täytyy miettiä, että miten saisi kontaktipysäriä treenattua ennen ratoja / niiden välissä --> jonkinlainen lankku on roudattava mukana, mikäli kisapaikalla ei ole lämppäesteitä käytettävissä.
Kommentit
Lähetä kommentti